jag tog en kula för dej , men fick en smula tilbax

jag vet jag har svikit , jag har ljugit , men jag säger det kommer aldrig mer att hända, för jag vet hur jävla dåligt man mår, vill bara säga jag hatar alla människor som låtsas vara ngn som dem verkligen är , beter sej på ett sett om man är fler , men om amn är själv emd den är allt så jävla bra , men anars är det inte det , och jag är så jävla tröött på det här , varför låtsas???? och man gör allt för dej , men tillbaka får man inte ett piss , det är så jävla falskt!!!! jag tänker inte skriva ngt namn ¨då är lika dan tillbaka , men tkr bara det är så jävla dålig stil!!!
och du vågar inte göra ngt själv bara be alla andra göra saker som du inte klara att ta hand om själv .. jag blir arg o ledsen när jag skriver , men vill bara att ni  ska veta att lite inte på ngn , inte förens ni verkligen vet att den är äkta , även ifall ni känt den i kanske 5 år .. och berätta inte saker för den , förens du verkligen vet att det är en riktig vän!!

 aa nu vet ni !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback