saker ni kanske inte visste om mej !

10 favoriter:
Färg:
på kläder , grå vit svart
Mat: måste nog bli tacos
Band: ingen aning
Film: hur många lingon finns det i världen 
Bok: sandor/ida 
Sport:
ridning
Årstid: Sommaren
Veckodag: fredag
Glassmak: sanwitch
Tid på dygnet: morgon hah eelr inte, kväll

9 för tillfället:
Humör:ganska glad , emd tanke på vädret
Smak: chocklad
Kläder: vitt linne , ljusa jeans
Bakgrund: jag och tyche ofc
Nagellack: turkos
Tid: 15:39 
Omgivning: mitt vardags rum 
Irritationsobjekt: min bror.....

8 första:
Bästa vän:
emmie på dagis
Screen name: ?
Husdjur: min älskade katt , och en o annan dammråtta
Piercing: öronen
Förälskelse: Tyche
Musik: säkert piippi
Bil: min rosa barbie cab
Kyss: niklas  eller något


7 senaste:
Cigarett
: röker inte
Mat: frukost , flingor
Dryck: sprite
Biltur: igår på väg hem ifrån stallet
Kyss: hmm.....
Spelad låt: lilla lady
TV-program: jims värld  ofc....

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
  nej :O
Brutit mot lagen: jaa :$
Blivit arresterad: nej haha
Badat naken:när jag var liten
Varit med på TV: aa 5 söndagar irad
Kysst någon du inte känner: neej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback