tävling i helgen

sitter inne på fb nu , varit sjuk och så idag , jag och pappa åkte till vårdcentralen men när vi kom dit var det kö för att komma in genom dörren så vi sket idet och åkte och köpte mat till mej istället.
typ sutit vid tv idag bara .. ganska tråkigt , jag såg på en film som var skit bra minns inte vad den heter .
på lördag är det tävling och då ska min system kamera med , så på söndag får ni massor av bilder på fiiniiisen.(TYCHE)
imorgon ska jag till stallet men inan ska jag dra och träffa nathalie en stund sen åker vi till stallet .
ska fixa med bebisen imorgon oxå , längtar till att få  träffa henne har inte gjort det sen i söndags:(

aja nu ska jag gå och städa lite på mitt rum ser ut som en bomb har rammlat där...
och dessutom om jag inte plockar upp allt från golvet hämtar inte mamma min låda som jag behöver imorgon ifrån förådet ...

pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback