soft dag!

hej!
jag vaknade åt frukast och tittade typ på tv sen åt jag lunch sen satt jag vid datorn och bloggade bland annat,
sen åkte vi till IKEA en stund sen hem igen då missen kommit hem, nu är mamma ute och springer sen kmr hon hem så springer hon och jag, ja jag måste fusk träna lite för på tisdag börjar Innebandyn igen och då ska vi springa, så jag måste komma ingång lint nu efte sommaren hehe, sen ska vi typ käka pizza från orren, sen se på film.

och imorgon ska jag träffa elin :)
och på onsdag ska jag kanske träffa amanda. :)
och sen på torsdagbörjar mitt ridläger :)

asso jag kan inte lägga up bilder min dator är jätte konstig, tyvär jag ska kolla om det går ngn anan dag på dem andra datorerna! :)♥

y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback