hur många chanser ska jag få?

tjetje
inat har emmie sovit hos mig.kul. vi gick och la oss vid typ tolv någon gång tror jag , är skiit trööt nu efter denna helg. i lördags gick jag upp sjuuukt tidigt 06.30 åkte sedan till stallet och red på finisen aston, det gick bra :)sen åkte jag hem , duchade o käkade lite , sen åkte jag o emmie och julhandla , det blev inte så mycket julklappar, hittade mest saker till mig. till mig köpte jag en rosa vellour dress, och en brun tjocktröja med ludd i från new yorker. ska inte skriva vad jag köpt för julklappar ifall dem jag köpt till skulle läsa :)
idag gick jag oxå upp skiiit tidigt klockan 07.30 , åkte sen till stallet , hade hoppträning för elin ;) senn skyndade jag mig hem och åt o packade lite grejs, sen åkte vi på ponnycup , jag red på en häst som hette 7up :P sen hem igen ducha , och nu sitter jga här .
puuuus♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback