toalettrulle :P

nemen hej .
hej imorse hade jag utväclingssamtal :S sen hade jag tråkig svenska media, jag ska byta därifrån till idrotts klass , mycket roligare och bättre hoppas jag , jag ska ha ett test i morgon och ett på måndag :S men det går nog bra får jag hoppas :P idag kom jag hem efter skolan ,orkade inte göra någaot annat så jag tittade på tv, sen satt jag vid datorn, sen skulle vi äta förrätt , sen lite dator , sen lite varm rätt , nu sitter jag här , vi får se vad deet blir till efterrätt.
och jag får inte glömma såga att dem kom och hätade Timjan (katt) också för ngn timme sen , det är bara för att otoo (hund) kommer hit imorgon , tillsmans med marcus , mona och morfar :)
nu är det bara jag och mamma hemma för max ska spela match idag , sin först på nästan ett halv år , med tanke på hans ben . ♥



 
den är faktiskt ganska bra oxå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback