jag sov hoss mimmi fredag till lördag och problem! <3

Oops!
Jag sov hoss mimmi fredag till lördag det var kul vi åt pizza, sen gick vi till plask dammen i aba! haha jätte äckligt men skit kul mimmi gjprde satt jag blev dygn sur i allt det där kiss vattnet , sen satt vi o tittade på tv hela kvällen / natten sen när vi gick o la oss sommnade hon på en gång men jag låg och tittade på henne medans hon snarkade :S haha kul va? nej !
sen på morgone duchade vi och käkade sen åkte vi o shoppade massa saker , jag skulle köpt en pressent till min komppis som fyller år på måndag m och ett par shorts jag prövade ett par shorts på gina men dem var för stora o det fanns inte min st. men jag vet inte vad jag ska köpa till henne hon är typ i tunisien eller ngt nu och kmr hem imorgon! jag har skickat ett sms till henne men hon har inte svarat hon kansk inte har några pengar eller jaget inte , men om ni har någon ide så skriv den! hon fyller 13 år!
oh vet ni jag fyller år om 9 daga men jag vet inte vadjag önskar mig det känns som jag har allt! det är jätte svårt! har ni ngn ide om det så kan ni väl komentera det oxå!? ♥
puss på alla som läser min bloggoch det här♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback