mimmi dag!

hej!
idag har jag varit med mimmi hela dagen typ! imorse var jag hos hene klockan 10.00 sen åkte vi typ o hämtade upp hennes mammas kompis sen åkte vi till ngt ca'fe ngn stans och fikade med mimmis päron och mimmis farmor o farfar och mimmis moster med sin man och sen mimmis mammas kompis ! sen åkte vi o kollade på ponny SM i runsten det var ganska kul! det var en ponny där som hätte hiphop och  den ponnyn är pappa till många av våra hästar/ponnysar i vårat stall!
sen åkta vi hem och så körde dem hem mig! på vägen hem bestämmte jag och min kompis på sms att vi skulle till grönan i morgon hon fyller år då! men hon skulle hem tidigt då för dem skulle fira henne sen på kvällen så vi bstämmde att vi åker dit på tisdag i stället för då kan vi vara där hela dagen ist! mkt bättre!
ska nog skriva ngt mer ikväll sen! men jag mste bara säga att jag inte ätit lunch idag och jag är jätte hungrig jag får hoppas på att det blir tidig middag , oh mamma kmr hem idag oxå! ♥♥♥
puss & kram // bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback