nu får du sluta!

jag sa till dig att jag inte ville vara med dig och det var för att jag inte vill vara din vä inte för att du ska gå runt och ta mina kompisar ,det är inte okej  bara för att jag inte vill vara din vän så ska du inte ta mina kompisar, som du dessutom sa var skit töntiga och nu umgås du med dem för att du iinte har några andra kompisar! först var det fyra stycken som hatade dig sen bara två ch nu jag det måste ha ett skäl att alla slutar vara med dig, så om du läser det här så kanske du ska tänka att alla dina kompisar lämmnrar dig långsamt!  och ta inte mina kompisar det blir bara fel!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Seriöst vad taskigt av dig att skriva så om Stina hon kanske inte vill att du skriver hennes namn och jag vet att fanny och ella inte vill et heller.

2010-07-06 11:58:10




Postat av: bella

jag vet att det är fanny som skriver och komentera inte om det är så taskigt, och jag vet inte hur man tar bort?

2010-07-18 17:42:59




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback