EMMIE O BELLA <3333

hej! idag skriver jag med små bokstäver.
i morse gick jag upp jääääätte tidigt,  för jag och mamma skulle till doktorn, vi skulle kolla armen , som tur var , var det inte sämre så 3 veckor till ska jag ha gippset...:D
hej det är emmie som skriver och jag har också vart hos doktorn idag.  jag skulle kolla mina öron XD. dom var braXD:)) förut hade jag en sprucken trumhinna och nåt mer... men inte längre... XD
jag och emmie möttes vi bussen idag, efter 20 minuter hade vi bestämt att vi skulle vara hos mig...
sen gick vi hem och åt toast..muuuuums... sen gjorde vi egen choklad som väntar på oss i frysen... vi har fixat lite på fejan nu... NU upprepar bella...
EMMIE:vi är liksom barndoms polareXD fast vi träffas inte så mycket längreX( bella bytte skola X(. omdet är jag som skriver skriver jag alltid med XD. XD!!!
JA bella här i gen nu kommer lite bilder från när jag och emmie var små <3
guulungen emmie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback