saturday!

tjenixen!
pillan sov hoss mig i natt ska lägga upp ngn bild sen. hennes mamma skulle komma tio och hämta henne, så det blev ingen sov morgon för mig inte. men sen när hon åkt skyndade jag mig och sprang ner till matcen och kollade lite, snacka om att man blir sugen på att spela i gen. sedan åkte vi till pizza hut asså man blir fett mett , det tog typ 40 min inan allas pizzor var klara, sen kom mamma o pappa och hämtade mig där, sen åkte vi till mekonomen och sedan till ikea ... mekonomen = tråkigt. ikea= SKIT KUL älskar ike det finns så mycket saker där... sen åkte vi till plantagen och sen till ica, och sedan hem, då höll jag på att göra om mitt rum lite igen, jag ska typ sätta upp tyg på  en vägg ^^.
sen nu har jag väl varit inne på facebook i kanske 50 min, fast nu tänkte jag gå och byta dator och ladda upp lite bilder....
snart tillbaka ...


puss balla <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback