tekniska....

hej! idag har jag  varit på tekniska med skolan det var ganska tråkigt... sen åkte jag till mimmi vi gick i lite affärer men hittade inget, jag ville köpa en smink väska ( neccesär) men hittade ingen bra...sen gick vi på subway det va gott... och vi såg en kille som satt alldeles ensam och vi tyckte jätte synd om honom han var 95.a... sen åkte jag hem ch "plugga" lite hehe om man nu kan kalla att äta godis att plugga och kolla runt lite på facebook hehe...sen åkte jag och mimmi hem och baka. men i morgon kanske jag ska åka till stallet och sen titta på när laet spelar tränings match vi får se och om jag gör det ska jag vara med mimmi efter. aja vi får se...

love,
blondinbellathereal.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback