dikter från hjärtat

Älskling
Du gör mig hel,
Du gör så jag ser,
Du gör så jag står på mina egna ben
Du gör mitt liv till det liv
jag vill leva
så du ser.
jag älskar dig
och du vet att det är du
som gör mig till den jag e. <3

förlåt
Förlåt att jag rodnar & ler åt dig ibland.
Förlåt att jag skrattar & fnissar lite grann.
Förlåt om jag jämt är där du är..
Men det är bara så när man är kär <3


du är mitt allt
Du är anledningen
Till att jag står kvar
Du är meningen i mitt liv
Den enda meningen jag har
Du är mitt syfte
Utan dig står allt stilla
Du är min själ
Du fyller mig med känslor
Du är mitt samvete
Du får mig att tänka rätt
Du är mitt hjärta
Och det är för dig det slår.

du o jag

Du kommer 
Du går
Du lämnar en liten tår
I hjärtat får jag ett sår 
Utan dig kan jag ej leva

älskade du <3
It breaks my Heart knowing how much I have been hurting You
I must overcome all sorrow and pain
It´s no Easy way out

It´s Spaces between Life and Darkness
.......  but still not ......

I must come through all guilt and anger
It´s no Easy way out.

Hej


Du sa hej, jag sa hallå.
Det var då jag viste det skulle bli vi två.

Det klickade till och mitt hjärta började slå
.

bara min<3

Du är underbar, du gör

Dagen värd att leva!

Om inte du hade Funnits

Så hade Livet inte varit Värt att Leva!

Hoppar Du, Hoppar Jag,,

Jag älskar det Så otroligt Mycket,


Fattar du Hur mycket jag älskar dej?,,


Nej Jag tror inte det    Du är som luften!


Utan den kan man inte leva!


Varför måste du Lämna mej nu ?


Jag Älskar Dej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback