en drygare dag kan man inte ha! <3 <3 :/

hej!
idag har jag gjort ingenting så himmla tråkigt, jag har inte skrivit här på jätte länge eller lagt upp några bilder så jag tänkte lågga upp lite bilder från tävlingen som var i helgen.
aja , idag vaknade jag klaocka kvart i 11 och typ satte miig vid teven åt lite chips dem som inte blev uppätna från i går:P men sen åt jag i alla fall frukost och typ titta på teve till halv 1 tror jag, se har jag suttit vid datorn hela tiden och ätit lunch och typ inget mera, jag bytte precis dator nu oxå till den här den har snabbare internet en dem andra två , det är en mac. <3 jag hade tänkt och springa i dag men har inte orkat det ännu men kanske sen vi får se :P

igårvar jag var jag häst skötare åt elin. jag gick upp klockan halv sex :S och kom hem klockan typ halv 5... jag skulle åkt till ella på  middag men jag mådde inte så jätte bra hade ont i huvudet och typ lite feber och sen var jag jätte trött så jag hoppade över det :( jätte tråkigt hade varit mkt trevligt. :P <3 jag läge upp lite bilder <3

hoppas jag hinner skriva lite i morgon oxå måste bli bättre på det faktiskt! <3

puss bella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback