en hel dag med världens sötaste ponnysar <33

hej , eller jag kanske ska säga god natt jag är jåtte trött fast klockan bara är 17.55 haha.

i morse eller i natt så blev jag väkt av mamma halv 5 (o4.30) fatta va tidigt aa jag åt frukost o allt sen kom sussane o vanna o hämtade oss vi åkte till stallet och fixade vårra hästar kvart över sex skulle vi lasta. vi åkte i full bil carro, maddi , wilma sussane mamma vanna o jag och sen tv last bilar och alla andra ryttar såklart. vi tog fårjan sen typ sommnade jag hundra år senare var vi framme på järna ridklubb . jag orkar inte skriva allt som hänt men jag var ialla fall fel fri i clearounden och i lätt c kom jag 3:a :D . och det hände massa mera saker men jag är alldeldes för trött för att skriva mer nu...


Kommentarer

Postat av: E M E L I E

jättesöt blogg!

ställ gärna en fråga till mej i frågestunden ;) puss

2010-05-23 15:45:42
URL: http://typjansson.blogg.se/




Postat av: bella

haha tack <3

2010-05-26 18:37:43
URL: http://blondinbellatheral.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback