måndag <3 <3

hej alla <3
idag vaknade jag och åt frukost sen fixade jag mig och åkte till skolan och så vfick jag sitta och vänta i typ 100 år sen ringde jag en tjej i min klass hon brukar alltid sitta inne i skolan och jobba och hon var inne i skolan och kom ner och släppte in mig. sen var det en helt vanlig dag i skolan :P
jag åkte som vanligt till stallet idag. jag  var jätte hungrig och hade suttit hela vägen ut till stallet och tänkt att jag skulle köpa en pizza på mina mellis kuponger och sen när jag skulle göra det så var dem slut :(
aja men jdet var hoppning :D och jag hade sigyn :D hehe :) det gick ganska bra tkr jag, jossan matte o pillan var i en grupp dem hade ran, ginger o tyche alla dem fick träna på att vika sig framåt inte åt sidan... och jossan fick rida med en vante under vänster arm för att hon inte skulle fladdra med armbågen :P i min grupp var det jag, hildaa o vanna jag hade som sagt sigyn hilda hade samber o vanna hade ringo , samber ville inte hoppa och när han hoppade så blev det ju lite fel haha nej...<3
jag kom hem och tänkte gå ut o springa men i stället la jag mig på sängen hehe det var ju inte det jag hade bestämmt men sen när jag tänkte gå ut o springa så var det mat och då åt ja det var pasta sallad med grillat kött ganska gott, vi börjar åta sommar mat igen :D sen gick jag o ducha och nu sitter jag här och är inne på facebook o bloggar <3
p.s jag sprang aldrig igår heller :S och det är sigyn som är på bilden <33 puss bella <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback