sjuk <33

hej jag måste lära mig lite nyagrejer till min blogg om ni vet hur man gör komentera och skriv hur dem här grjerna vill jag lära mig:
# hur man lägger upp musik.
# hur man skriver med färgad text.
# hur man designar bloggen.
haha okej så om ni vet hur man gör så får ni gärna komentera! <3

jag har varit hemma från skolan i dag för aatt jag har haft ony i huvudet och i halsen men nu mår jag  bra igen hehe.
jag har typ pluggat lite och tittat på tv och sovit höhö, och ätit.

jag måste köpa en bikini men alla jag prövat har inte varit bra alls, jag prövade en på jc den var konstig och ngn på  hm den var för lute och om jag ptövade storleken större var den alldeles för stor :( och en som mamma tog med hem från jobbet men den var konstig bara så jag vene hur jag ska göra jag har en bikini här hemma som är lagom i år men varit alldeles för stor dem andra åren men den är ju jätte tråkig o ful, ahhh vad jobigt, och hälst vill jag ha en rosa, för då ser man brunare ut en vad man egnligen är... men skit samma jag får väl köra utan bikini hely enkelt.. men det får jag hoppas at jag slipper haha<3 och juste på lördag ska jag tävla på mälarhöjden och på söndage ska jag vara skötare åt carro på Moneta<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback