haha ! <3

heeej! ♥
det funkade att dampa på facebook att alla skulle läsa min blogg, hehe igår hade jag 48 besökare!! <3 tack alla!

aja min dag har varit ganska bra! på  orgonen på elevens val varvåran sv/media inställd , vi åkte hem till agnes , jag fellicia o johanna! sen hade vi so med BAJS HÅKAN!!! jag o johanna gick till syster! :P
sen hade vi luunch!  då gick jag o agnes hem till mig! :D vi åt macka! <3 sen hade vi engelska ;( men jag var bara med i en kvart typ för jag o ebba hade mat jour , vi fick kakor o juice! ;) senhade vi lite NO !  då gjorde jag illa mej jätte mkt haha ;) jag fick sån här limpistolslim direkt på fingret och fick tre blåsor . sen gick jag o emma och sminkade måns möllers skåp! ;) haha , sen hade vi sistta lektionen , svenska med ILSE!
det var min dag ska skriva bättre sen kanske puuus! <33

bella loves you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback