sorry ! <3

hej!
förlatatt jag inte skrivit nu när det r många som läser men , jagkmr aldrig hinna skriva på torsdagar o fredagar för då är jag alltid i stallet! bara så ni vet vrf! <3
nu har jag precis käkat middag :)


inan mate  satt jag och sydde ett täcke till otto (hund) i typ 2,5 timme ganska jobbigt! men nu är det äntligen klart , kan lägga upp en bild sen när jag kan vara vid min dator! hehe.
idag red jag imorse på bästate aston älsklingen! det gick jääte jääte bra och mysigt var det oxå, vi gjorde olika grejer ,jätte kul!! <33
sen åkte jag o mamma och sklle köpa bikini , det var inte lätt vem köper bikini nu?? jo jag  försökte i allafall men hittade inget , när vi skulle åka hem , tog vi en sväng in tillb butiken , där fanns det en xs bikini till mej men det var inte bra! men jag hittade en jätte fin kofta jag älskar den ( QUIKSILVER woman). sen när jag o mamma gick till bilen , hade vi fått parkeringsböter . HAha klummpigt!
nu ska jag gå upp o titta på tv,
förlåt att jag inte skriver så mkt , men jag hinner inte alltid , men jag lovar att skrivaa jäääte mkt vaje måndag, tisdag , onsdag , aa men sen får jag ju inte glömma att jag åker till thailand och då hinner jag nog inte heller skriva så jätte mkt! <33

Kommentarer

Postat av: issa

fin blogg du har gummman!

2011-05-18 23:14:18
URL: http://perfektastegyrlingen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback