bella utan z

hejhej
idag har man inte gjort mycket, blev väckt tidtigt av mamma och hon frågade om jag vill följa med och handla till träningslägret , så jag drog mej upp ur sängen och följde med , mamma och eva ska laga mat så det var därför .

sen har jag bara suttit och skypat med olika personer bla med olof som , tjatar att jag inte får skriva om hästar . hah !
jaa i går kom anton hit , han fixade skype åt mej och så sen kom adrian och jakob hit och så tittade vi på film och chillade , sen gick dem , och då titta jag och anton på lite tv! sen igentligen fick inte jag vara med ngn i går fråga nt vrf , så när pappa kom hem fick han gå ut på balkongen och typ gömma sej , och då var det så häär nära att pappa såg honom senee fick han stå i min garderob ett tag göt att inte bli märkt sen smög vi ut , haha , dramatiskt eller vad :)

puzzar och kramar


Kommentarer

Postat av: olow

bella stavas ändå inte me z

2011-08-10 18:27:49




Postat av: Anonym

hahaha! väldigt dramatiskt :)

2011-08-10 18:42:32




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback