cha cha bloggen

vart i skolan idag.
sen gick jag o erik och cecilia till åkis.
sen var jag med sebastian och olof.
sen var jag med erik A, Erik S , anton.
sen var jag med sebastian och olof.
sen var jag med vanna.

hah orkar inte skriva detaljerat , men det var kul.
sen åkte jag hem och gjorde tårta till mamma som fyller år idag :)
sen nu för kanske en halvtimme sen kom mormor hit hela vägen från småland.
nu är min moster och min ena kusin här för att typ hämta lite grejer , för på lördag ska min moster ha 50 års fest.
så imorgon kommer min  morbror min morfar och min låtsas mormor . fast det är bara min morbror som ska bo här , och mormor :)

nej nu ska jag vara social puuss

glömde säja att finaste vovven kmr oxå :)
otto ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback