stressig helg

hej
den här helgen har varit sjuk stressig.

i onsdags kom ju min mormor hit



i torsdags kom min morbro hit .



i frdags var annika (moster) , hans , mofar min låtsas mormor här på middag, sen när dem drog hem så gick jag och träffade lite kompisar, och så såg jag värsta igelkotten fett med coolt så då klappade några på den , och då kom en damp gubbe och dampade lite. sen gick jag hem efter ett tag och typ åt lite efterrät sen gick jag o la mej :)



sen började dagen ungeför vid sex tiden åkte till stallet , jobbade i ca6 timmar sen red jag på prinssesan , och sen var det bråttom bråttom hem. fixade mej gick på 50 år´s fest hos min moster dåra. min moster fyllde inte år då utan ngn dag i veckan , men däremot fyllde min mormor år dåå , så hon blev väl inte så bra firad , men det tyckte hon nog var skönt.. sen i alla fall åt vi och så sen gick jag upp till festen som var på gatan och var ute och gick med hunden och såå, sen gick jag tillbaka till 50års firanddet, åt tårta sen gick jag upp igen och ummgickss med mina underbara grannar, tack så mkt tjejer, sen gick alla och la sej här uppe så, gick ner igen dåå, sen gick vi upp och åt macka.
så min käll sluta väl vid halv 4 tiden , var alltså vaken i 22 timmar , brukar verkligen inte det.


söndag dåra vaknade TIDIGT vid 11 tiden , då gick vi ner till annika och tog ner party tältet och så , hon och jag gick och hämta pizza sen åt vi alla lunch tsm , sen åkte jag till stallet red på prinssesan , sen var det bråttom igen .. hmm.. för sen klockan 7 kom annika och hans upp till oss för dåskulle vi fira mormor , så jag gjorde efterätt  maringswiss..


mm det var min hälg , mkt text vet..

men puss såå länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback