varsågod jossan

heej längesen jag vet jag vet , har bara inte orkat att skriva nu under sommarlovet har ju faktiskt bara några "lediga" dagar kvar nu ...
ja i dag var jag och mammi och köpte häst saker , jag beställde 1par ridstövlar, och sen tvekar jag på om jag ska köpa ett marinblått shabrack till prinsessan ,men det gjorde jag inte , tänkte jag kunde göra det när jag hämtar min stövlar sen. mamma köpte en ridhjälm oxå , aa det var min dag!


Nu på fredag ska jag på kick-off så kommer vara borta från fredad lunch till söndag lunch! sen direkt på måndagen ska jag på ett ridläger som håller på till fredagen. sen på måndagen är det tajm för skolan igen då , så får man hålla ut till höstlovet då ......


och ska bara berätta att min äslkings pälsklings katt är nu i katt himmlen :'( kommer aldrig nånsin glömma dej min älskade vän , du kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta ..

du är underbar , jag vet att du har det bättre uppe i katt himlen , men saknar dej enormt mycket ändå ...♥




pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback