cha cha

chaa
nu har jag inte skrivit på länge , hehe inte med meningen , kom ia alla fall precis hem ifrån vanna, idag var cecilia tbk ifrån spanien :D cecilia o lukas skämmer ut mig skit mkt , bara för att jag sa ett en kille var  söt så bah håller dem på asa mkt , men det gör inget , det är lite pinsamt bara, hehe. och jag fick veta vad han sa om mig , jag ska inte skriva det på bloggen!
idag var första dan i skolan efter lovet ,det var både kul och tråkigt , våran träslöjd var inställd så vi fick hål timme :) jag o cecilia gick och åkte hellikoppter , hehe (barn helikopter (10:-) ) sen hade vi matte , jag gjorde inte ett skit :) sen var det spanska , jag blir alltid skit trött när jag går in i det klassrummet  mina ögon börjar rinna.

i helgen hyrde jag finaste aston , är jätte nöjd med söndagens ridning! :) ♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

mobbad på en helikopter ;)

2011-01-11 20:10:22




Postat av: Anonym

värt att slösa på en leksaks helikopter :O

2011-01-11 20:10:40




Postat av: Anonym

Händelserik dag

2011-01-11 20:28:45




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback