hej har inte skrivit på länge igen

chacha
asså det blir att jag glömmer bort min blogg några daar (veckor :$) haha det är inte bra sen skriver jag massor sen ingenting och sen massor , det är inte okej !



idaga har jag varit med finaste tjen julia ovh shoppat men det gick inge bra vi hitatde ingenting hon köpte trosor men det var det ända , vi gick bara runt !
imorgon ska jag träffa stina runt 11 ungefär då ska vi till stan tror jag , vi får se om jag hittar ngt då ist .
sen måste jag skynda mig hem för gullungen emmie kommer hit då , med familj .



jag har varit sjuk typ hela jullovet fram till nu , jag är fortfarande inte frisk men nu är det inte lika mkt som förut , jag hade 39.7 graders feber i två dagar! sen har jag haft skiit ont i halsen , och hostar jätte mkt , jag tänkte lite på i fall det var svininfulensan men den har jag redan haft + att jag vaccinerat mig !



nu ska jag kolla lite mer på facebook
puss♥


Kommentarer

Postat av: Megan

Fiin blogg<33

2011-01-04 20:19:39
URL: http://lifeofml.blogg.se/




Postat av: Megan

Fiin blogg<33

2011-01-04 20:19:41
URL: http://lifeofml.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback