sommarlov

i söndags kom jag hem från mitt träningsläger det var as najs där veckans hästar hette:
gina
aston
svarten
comet
ginger
:)
igår låg jag bara vid tvn och satt vid datorn och läste bloggar bara chill dag alltså eftersom det regnade och var grått.
idag blir man väckt klockan 07.00, aa klockan sju på morgonen herregud stackars mej , sen skulle pappa kört mej till tandläkaren för min under skena hade lossnat , men då fick mamma problrm mrd moppen på väg till jobbet så då åkte pappa och hämtade henne så mamma körde mej till tandis och pappa fick "cyckla" hem moppen , sen har jag tyå solat och så , fått lite färg faktiskt :)
nu ska jag typ käka lunch.
idag ska jag nog bara ta det lungt oxå imorgon kanske jag skule träffa andrea :)
sen på lördag åker jag och min familj till morfar och har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback