min nuvarande tävlingsoutfit


börjar med mej själv:
 
charles owen (marinblå)

sen har jag en pikeur skjorta men kan inte hitta ngn bild.

ungefär en sån här kavaj har jag ( marinblå)


en race safe väst (marinblå)

sen har jag ett par helt vanliga vita ridbyxor mountain horse tror jag.

sånna utan snörning jätte svårt att hitta en bil eftersom det är den gamla modellen.

och ett guldigt ridspö..
nu över till finaste.


börjar med huvet där har jag ett ihopplockat träns , dem hade inte det jag ville ha så plockade ihop ett eget där ifrån, aa så det är lite svårt att hitta bild då  men ungefär så här:


och sen saknas det ju några delar på bilden, men som sagt kunde inte hitta bilder.

sen har jag en svart sadel , och till det ett helt vanligt vitt schabrak.


och en sadelgjords tunnel har prinssesan oxå.

ett par helt svarta boots.

sen ett par vanliga svarta senskydd.


aa det var allt. så här ser det ut på och tillsmans från alla olika håll





pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback