hälgen har vart strässig

ja helgen har vart ganska hektisk har inte hunnit blogga soom är synd..
men nu har jag kommit hem från skolan kollat bloggar tittat på tv och så, ska snart plugga sen käka sen dra med mamma till vby vi ska typ köpa lite nya kläder. för rensade min garderob igår och hade typ bara 7 par trosor och typ 2 par jeans osv , så det måste fixas dåraa ..

en bild från i torsdagd-


sen i fredags färgade jag ögonbrynen med depend snabbfärgning , men jag och emma failade lite så jag fick svarta ...

sen i torsdags hade jag ju hoppning för malin och då hade jag ju såklart prinssesan det gick bra och så men vi välte så jag flög och faceplanta (aj) så skrapade upp armen , fick typ en Lite hjärnskakning och sträckte nacken men bebisen klarade seej :)

på torsdag morgonen gjorde jag ngt med mitt finger satt jag typ stukade det såå jaa


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback