pluggar pluggar pluggar , gör inget annat

hej idag är det plugg som gäller..
idag i skolan var det brandlarm så det kom 8 brandbilar , 2polisbilar, 3 ambulanser, 1 räddningstjänst ... men det var falsk alarm så vi fick stå ute i typ 30 min ... sen hade vi idrott på IP.. sen åkte jag och cecilia hem till mej jag dusha och vi platta håret och sminkade oss lite m.m. sen hade vi spanks ajga gjorde ngt prov , gick faktiskt riktigt bra.. sen hade vi No meningen var att vi skulle dissikera et får hjärta men det hann vi inte för efter en kvart skulle vi på skolfoto.. det gick dåliiiiiigt.....
sen hade vi engelska sen var äntligen dagen slut...

sen gick jag hem åt . sen har jag pluggat nu sen klockan halv 4 och sitter här fortf och klockan är 20.20..

vi ska kulla alla världens länder , huvudstäder, hav , floder , öknar , åar , sund bergstjedjor .. aa ni fattar Bella=död .....


follow your heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback